Sådan opretter du en klage
Produktions- og farvetolerancer
Trods vores bedste bestræbelser kan produktions- og fremstillingstolerancer ikke undgås. Tolerancer forekommer i enhver produktion og er en tilladt afvigelse, der opstår som følge af produktionsprocessen.
Produktionsrelaterede, små farveafvigelser mellem forskellige materialer og ordrer kan desværre ikke helt undgås. Dette skyldes brugen af forskellige materialer (Wall Arts, plakater, kort, fotobøger, fotoprints osv.) og forskellige produktionsmetoder. Alle materialer er forskellige i deres egenskaber, f.eks. materialets hvidhed eller overfladen, og produktionsmetoderne, maskinerne og blækkene er forskellige. Derfor kan farveresultaterne for en vægkunst og et fotoprint ikke sammenlignes.
Opret en klage
Hvis du gerne vil lave en klage over din ordre (f.eks. hvis produktet ser anderledes ud end dit projekt, du er utilfreds med farverne, dit produkt er beskadiget osv.), kan du åbne din ordre her ved at indtaste din e-mailadresse og dit ordrenummer. Bemærk venligst, at det ikke er muligt at foretage en reklamation pr. telefon.
Når din ordre er åbnet, kan du klikke på knappen Funktioner, som giver dig en række muligheder. Her finder du muligheden for at indgive en klage. Når du klikker på den, vises et vindue med en formular, som du kan udfylde.
Det første, du skal angive, er, om klagen vedrører hele ordren eller kun bestemte varer.
Derefter skal du vælge, om klagen drejer sig om produktkvalitet eller om transport og levering.
Hvis det drejer sig om produktkvalitet, skal du vælge, om årsagen skyldes farver, ukorrekt billedgengivelse eller beskadiget produkt.
I tilfælde af transport/levering skal du vælge, om årsagen skyldes et beskadiget produkt eller en beskadiget levering, eller om produktet endnu ikke er blevet leveret.
Når du har truffet dit valg, vil du blive bedt om de relevante oplysninger og billeder. Når du har udfyldt alle felter, skal du klikke på Send. Vi undersøger sagen i overensstemmelse hermed og kontakter dig så hurtigt som muligt.